اجراي عمليات "لشکر فرشته ها" در کانون‌هاي تخصصي خواهران استان زنجان

اجرای عملیات "لشکر فرشته ها" در کانون‌های تخصصی خواهران استان زنجان

تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۲
به گفته اسلامي، عمليات لشکر فرشته ها يک طرح کشوري است که با هدف شنا‌سايي و تکريم خانواده هاي قرآني از 15 تا 30 دي ماه توسط کانون هاي تخصصي خواهران اجرا مي شود.

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان امروز در نشست هم اندیشی مدیران مسئول کانون های تخصصی خواهران شهرستان خدابنده به نگاه ویژه ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به کانون های تخصصی خواهران اشاره کرد و گفت: از زمان تشکیل این کانون‌ها برنامه‌های خوبی در بین اعضای کانون های خواهران اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: عملیات لشکر فرشته ها یک طرح کشوری است که با هدف شنا‌سایی و تکریم خانواده های قرآنی از 15 تا 30 دی ماه توسط کانون های تخصصی خواهران اجرا می شود.

 

اسلامی ضمن تشریح جزئیات اجرای این طرح در کانون های تخصصی خواهران یادآور شد: در کنار این طرح، برنامه هر مسجد یک پایگاه قرآنی نیز در کانون های مساجد استان زنجان در حال اجراست که کرسی های تلاوت در اختیار کانون های مجری قرار می گیرد.

 

به گفته مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در شهرستان خدابنده نیز یک کرسی تلاوت به جهت فعالیت قرآنی کانون فرهنگی هنری بهشت اختصاص یافت.

 

اسلامی به طرح پیوند مسجد، مدرسه و دانشگاه به عنوانی یکی از اولویت های ستاد کانون های مساجد در دعوت نسل نو به نماز اشاره کرد و گفت: در همین راستا جلساتی با مدیران آموزش و پرورش و نهاد رهبری در دانشگاه های استان انجام شد و برنامه‌های خوبی در این راستا پیش بینی شده است.

 

جهانشاهلو، رئيس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خدابنده نیز با اشاره به فعالیت های گسترده خانواده های این شهرستان در حوزه قرآن کریم گفت: کانون های مساجد این شهرستان آمادگی خود را برای اجرای طرح لشکر فرشته ها اعلام می کند.